Veelgestelde vragen.

Vind je je antwoord niet terug? Klik dan hier om contact op te nemen of raadpleeg alle FAQ op cocacolabelgium.be.

Ik heb een bedrijf in België en wil een Coca-Cola automaat laten plaatsen.

Mogen we je vragen om het contactformulier volledig in te vullen? Dan bezorgen we je een offerte voor een Coca-Cola automaat.

Ik wil voor mijn bedrijf graag in contact komen met een vertegenwoordiger van Coca-Cola.

Mogen we je vragen om het contactformulier volledig in te vullen? Dan zorgen we ervoor dat er zo snel mogelijk een vertegenwoordiger contact met je opneemt.

Wat doen jullie met drankautomaten die veel energie gebruiken?

Om het energieverbruik te verminderen startte Coca-Cola in 2006 met de ontwikkeling van energiezuinige toestellen, uitgerust met zogenaamde ‘Energy Management System’ (EMS). Dit systeem - dat in toestellen wordt ingebouwd - reageert op gebruikssignalen van de omgeving: in functie van de beweging rondom en van het openen en sluiten van de deur, schakelt het toestel de verlichting aan of uit en past het de intensiteit van de koeling aan. Dit lever een energiebesparing op tot 35% per toestel.

Ik ben consument en organiseer een groot evenement. Kan ik rechtstreeks producten aankopen bij Coca-Cola?

Neen, rechtstreeks verkopen aan consumenten zonder klantnummer doen we niet. Wij bieden voordelige promoties aan via onze verdeelkanalen (supermarkten, groothandel) dus hou deze zeker in de gaten. Meer info vind je op cocacolabelgium.be.

Wat zijn de sponsoringvoorwaarden van Coca-Cola?

Sponsoraanvragen, die passen binnen het Coca-Cola beleid, kunnen schriftelijk worden aangevraagd. Meer info vind je op cocacolabelgium.be

Wat is het nut van flessenwater als er gratis kraantjeswater bestaat?

In tegenstelling tot kraantjeswater biedt flessenwater de consument consistentie wat betreft de bron, de veiligheid, de zuiverheid en de smaak. Flessenwater wordt 100 keer zoveel getest als kraantjeswater en biedt een maximale traceerbaarheid. Bovendien is flessenwater handig en wordt het grotendeels buitenshuis geconsumeerd – het is een gemakkelijke manier om onderweg de hele dag lang gehydrateerd te blijven.

Ik start een nieuwe zaak en zou graag informatie ontvangen over het productgamma/klantencondities

Mogen we je vragen om het contactformulier volledig in te vullen? Dan zorgen we ervoor dat er zo snel mogelijk een vertegenwoordiger contact met je opneemt.

Worden er dranken gemaakt in België?

Inderdaad, we bottelen in België sinds 1927. Coca-Cola Services en Coca-Cola Enterprises Belgium, de twee bedrijven die samenwerken in België en Luxemburg, stellen ongeveer 2 818 mensen tewerk. We hebben 3 bottelarijen: Antwerpen, Gent en Chaudfontaine.

Hoe duurzaam zijn jullie verpakkingen?

Om onze verpakking duurzaam te maken, zorgen we ervoor dat onze oude verpakkingsmaterialen opnieuw als grondstof worden ingezet. Zo kunnen we tegelijk ons volume aan nieuwe grondstoffen verkleinen. Meer info vind je hier.

Heb je vragen over onze producten?

Meer info over onze producten kan je hier vinden.

Heb je vragen over gezondheid?

Meer info over gezondheid kan je hier vinden.

Heb je vragen over milieu en duurzaamheid?

Meer info over gezondheid kan je hier vinden.

Chaudfontaine

Chaudfontaine is het mineraalwater met een gouden “European Water Stewardship” medaille, voor het duurzaam omgaan met natuurlijke waterbronnen.

Bekijk al onze producten

"Elke klant is een persoonlijke klant"

Zelfs na 25 jaar bij Coca-Cola is Guy Magits, een zoon van zelfstandigen, nog altijd even gepassioneerd door z’n job als commercieel vertegenwoordiger. Het klantencontact is essentieel. Voor Guy is elke klant vooral een persoonlijke klant, die hem vertrouwen geeft, en niet alleen een klant van Coca-Cola.


Hij beschrijft Coca-Cola Enterprises als een onderneming die alles in het werk stelt om de behoeften en wensen van haar klanten in te lossen. Elke dag zetten alle departementen zich in om dat doel te bereiken.


"Gisteren vroeg één van m’n grootste klanten me naar de gegevens van de verantwoordelijke van de technische dienst. Toen ik hem vroeg om het waarom, zei hij me dat hij zijn technicus via de verantwoordelijke wilde feliciteren voor z’n kennis, z’n glimlach en z’n dienstverlening."


- Guy Magits
dienstverlening, motivatie, vertrouwen

Krijg een melding wanneer we interessante aanbiedingen hebben.

We zenden onze abonnees het laatste nieuws, geen spam!